سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد خوش آمدگویی
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
Coming soon...به زودی حبیبتی - کلی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلی

حبیبتی کلمة خفق بها قلبی , ونطق بها لسانی , واهتزت لها مشاعری , وتحرکت من اجلها عواطفی , وأحسست معها بشعور غریب یخالجنی وکأنی أولد فی دنیا من السعادة, محفوفة بالرقة والحنان .لقد نما حبک حتى تملکنی , فصرت أعیش فی ذلک الحب , فسیطرت على أحاسیسی , وتملکت مشاعری وأسرت جوارحی , لقد سبحت فی فلک حبک , وأبحرت فی بحور طیفک , وارسیت مراکب حبی على شطآن قلبک , لقد شربت من نهر حبک العذب , فأدمنت على حبک وأصبحت سجین قلبک . أحببتک حباً نابعاً من قلبی , وأسلمت نفسی , فصرت أراک کل یوم تزدادین فی ناظری إشراقاًوبهاءً , وتغدی قلبی من ذلک الحب والعطاء . لکــــــن ‍‍!! لکن صعقتینی ودمرت حیاتی , فصرت أسیر فی متاهات من القلق والتمزق   والانهیار , حاولت أن أقنع نفسی بأنها خاطئة , وأنک لن تخونینی أبدا , لکن الحقیقة المرة أکبرمن أدراکی وتصوری وقدرتی على الاحتمال , فأصبحت مفجوعا بحبی , قلبی على نار الخیانة یصطلی , وعلى جمر الآلم یحترق . لقد دمرت کل شیء فی , فقتلت قلبی , وجرحت إحساسی وحطمت مشاعری , عذراً لأنی لم أستطع أن أجد لک عذرا , فلقد اصطدمت فی جدار من الصمت ورجعت مهزوماً خائبا , لأن خیانتک واضحة مثل نور الشمس فی وضح النهار .ارحلی عن حیاتی , وابتعدی عنی بعیدا , واترکینی أصارع العذاب والألم والجراح فلقد ظلمتینی وظلمتنی الحیاة معک حیث کتبت علی الشقاء والتعاسة .
آه ... ثم آه لقد أصبح قلبی مهددا بالضیاع محطة للآلم والآوجاع لقد طعنتی قلبی بسکین الغدر القاتله , فلم تترکی فیه موضعا إلا ومزقتیه , ولامکانا الا أدمیتیه.إنی عانیت الکثیر من جراء خیانتک , هل تعلمی فائدة إنسان یعیش بلا أمل ولامستقبل ولاحاضر
یقبع على هامش الحیاة دوره سلبی , یؤنس اللیل , ویسامر النجوم , ویعیش فی متاهات من الهموم
هذه مأساتی , أعیش من أجل الألم , لتحکمی علی بالسیر فی سکة وهم .
إنی أسلی نفسی بالذکرى الحلوة , ولکن کیف یسلى قلب مجروح , فی کل لیلة یئن وینوح ..
ورغم ذلک هأنا أحیی ذکرى قدیمه ربما نسیتیها ولکن لم أجد من یحل مکانک.
 

 


 

 
 


 

 



 

 

 

 

 

 

 

 




+ نوشته شده در چهارشنبه 90/12/17 8:18 عصر توسط یوسف غفاریان نظرات ()

X

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

Home .Bahar 20.
Email

Archives

زمستان 90



Categories

شیطان پرستی(4)


Links

جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان
.: شهر عشق :.
جاده های مه آلود
****شهرستان بجنورد****
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
###@وطنم جزین@###
عشق
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
شلمچه

جزتو
شبستان
تراوشات یک ذهن زیبا
عاشقانه
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
شایگان♥®♥
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
مناجات با عشق
فهادانــ
از یک انسان
پرسپولیس
کسب در آمد آسان از اینترنت
غریبه آشنا
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
خورشید خاموش
آروم آروم
هر چی بخوای
محمد
مشتاق
تنهایی.......
انواع فال
اس ام اس فارسی
کد تغییر شکل موس
منبع کد موزیک برای وبلاگ
قالب های فوق جدید


LinkDump

کد جدید جاوا

آرشیو پیوندهای روزانه



فالنامه حافظ

ابتدا نیت کنید

سپس برای شادی روح حضرت حافظ یک صلوات بفرستید

.::.حالا کلید فال را فشار دهید.::.

برای گرفتن فال خود اینجا را کلیک کنید
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ




آمار سایت



تعداد بازدیدها:




Design by : Bahar 20


.



بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 31418

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ


کد موزیک ناری ناری با صدای علیرضا روزگار و حسام الدین


پرند وب





vascript" src="http://pichak.net/fun/sms-jok-persian/anti-in/sms.js">